dla mnie to zbędny bajer, wiecznie tego bym nie używał :P zabawka na tzw. 5min
Jak ma się lekko zmodzone autko to nie ma potrzeby montowania dodatkowych zegarów.
Masz EGT, temp oleju, ciśnienie doładowania... odczyt i kasownie błedów. Ja jestem zadowolony
ccLot, KOLEG ROBIE TEMAT ZAMIANY LICZNIKA I CALY CZS MAM PROBLEM- ORGINALNY LICZNIK TO ANGOL 1U0 920 911 B BEZ FISA - KUPILEM EUROPE 1U0 920 820 B Z 1/2 FISA PO ZGRYWANIU MA BRAK LONCZENIA Z MODULEM KONFORTU (auto to 1,8t AUM 2002 )MOZE MA BYC INNY WSAD Z KONCOWYM 821 B
ccLot, KOLEG ROBIE TEMAT ZAMIANY LICZNIKA I CALY CZS MAM PROBLEM- ORGINALNY LICZNIK TO ANGOL 1U0 920 911 B BEZ FISA - KUPILEM EUROPE 1U0 920 820 B Z 1/2 FISA PO ZGRYWANIU MA BRAK LONCZENIA Z MODULEM KONFORTU (auto to 1,8t AUM 2002 )MOZE MA BYC INNY WSAD Z KONCOWYM 821 B
Pewnie, trzeba spróbować z innym wsadem.
A koduje VAGiem instrumenty i can gateway?
zmodyfikowałem wsad na wzor kolegow z forum pasata .podlanczam licznik -auto odpala ,wskaźniki ok. tylko brak działania szyb i radia i brak reakcji na otwieranie drzwi. może pomożesz w modyfikacji wsadu ? ( bo to jest chyba mój problem )
robiłem już kilka podejść do zamontowania pełnego fis'a ale zawsze był po za zasięgiem finansowym. Ostatnio udało mi się upolować licznik o nr 1U0 920 841 F za 180zł . Plan był taki, żeby znaleźć kogoś kto mi zakoduje ale ccLot podpowiedział mi, że taniej będzie kupić kabel vag-k+can commander i samemu to zrobić. Na dniach wrzucę zdjęcia oraz instrukcję krok po kroku jak zmienić wsady.
Pojawił się jednak problem o którym pisali inni a mianowicie nie mam pełnego "obrysu" widać tylko otwarcie maski. Czy aby to było widoczne muszę zmieniać zamki czy może wystarczy sam moduł komfortu ??
Pojawił się jednak problem o którym pisali inni a mianowicie nie mam pełnego "obrysu" widać tylko otwarcie maski. Czy aby to było widoczne muszę zmieniać zamki czy może wystarczy sam moduł komfortu ??
Jak masz auto przed liftem to będziesz musiał wymienić moduł i sterowniki w drzwiach (gdzieś czytałem że moduł po lifcie komunikuje się innym protokułem ze sterownikami w dzwiach niż ten przed liftem)
Zamieszczone przez Mariusz87
A ja się podłączę z pytaniem czy można zmienić kolor podświetlenia FISa?
można na takie jakie są kolory diody dostępne w pół fis jest ich ok 16 sztuk
Jak masz auto przed liftem to będziesz musiał wymienić moduł i sterowniki w drzwiach (gdzieś czytałem że moduł po lifcie komunikuje się innym protokułem ze sterownikami w dzwiach niż ten przed liftem)
Mam po lifcie, kwiecień 2001r. i teraz moje pytanie czy wystarczy moduł komfortu czy trzeba wszystkie zamki...?
i pokazuje mi tylko otwarcie maski. Poza tym z tego co zauważyłem to przestał działać "brzęczyk" od pozostawienia samochodu na światłach. Światełka w drzwiach i podsufitce działają bez zarzutu. Zapewne jest to spowodowane właśnie zamkami bądź modułem komfortu.
Jak poprzedni licznik pokazywał otwarte drzwi no to widocznie trzeba wymienić moduł ale 100% pewności to nie mam :?
Ja jak zmieniałem licznik to zmieniałem kodowanie licznika i kodowanie Can getaway(tylko nie zewzględu na wyświetlanie ikon otwartych drzwi ale poduszki mnie nie gasły) może tam też trzeba zakodować ?
Jak poprzedni licznik pokazywał otwarte drzwi no to widocznie trzeba wymienić moduł ale 100% pewności to nie mam :?
Ja jak zmieniałem licznik to zmieniałem kodowanie licznika i kodowanie Can getaway(tylko nie zewzględu na wyświetlanie ikon otwartych drzwi ale poduszki mnie nie gasły) może tam też trzeba zakodować ?
Poprzedni nie pokazywał otwarcia drzwi A co do kodowanie can gateway to mam zmienione na takie jak miałem w starym. Dzisiaj podłączę się kablem i sprawdzimy czy nie ma tam, żadnych błędów.
To mnie się wydawało ze po lifcie większość modeli pokazywało ikonkę miedzy zegarami może się mylę , to albo moduł już był uwalony że nie wyświetlał albo był nie wyposażony w ten bajer no to myślę że wymiana modułu powinna załatwic sprawę tylko nie wiem jaki numer będziesz potrzebować.
Już na allegro rozpocząłem poszukiwania modułu komfortu o nr 1C0 959 799B ale poprzednie informacje o wymianie zamków mnie delikatnie mówiąc niepokoiły :P Po przeczytaniu "całego internetu" na temat wymiany modułu komfortu z 1J0 959 799AH na 1C0 959 799B okazało się, że niezbędne będą sterowniki szyb z silniczkami które obsługują szynę danych CAN. I teraz pytanie czy ma ktoś spis numerów silników po Maju 2001r. ?? Moja octavia jest niestety z kwietnia i zapewne dlatego nie działa mi obrys samochodu. Z tego co wyczytałem na forum golfa od maja 2001r. są inne silniczki a właściwie elektronika w sterownikach. Według rozmów na 4um golfa potrzebuję podnośników które zaczynają się od 1C0 lub 1C1
Z góry dzięki za pomoc
Troszeczkę poszukałem i wyszło mi coś takiego :
Po 1.05.2001r. do 14.10.2005r.
Drzwi kierowcy :
1U4959801D
Drzwi pasażera :
1U6959801D
Prawy tył :
1U0959812D
Lewy tył :
1U0959811D
EDIT:
Pytanko z tego co zauważyłem to ciężko jest z silniczkami od octavii ale wpadłem na pomysł, że mogę kupić silniczki od golfa czy toledo i podmienić tylko elektronikę w moich silniczkach. Czy ktoś to praktykował ? Bo z tego co widziałem to wtyczki są takie same różni się tylko sposób montażu ??
nr silniczków z golfa :
Ja też mam moduł 1C0 959 799B i miałem przez chwilę ten z końcówką AH.
Teraz łącznie mam już 4 MK do wyboru ale wszystkie już z B
Wizualnie są identyczne, choć zdarzają się z przesuniętym jednym gniazdem bardziej na środek obudowy. Jeden i drugi ma 2 identyczne gniazda.
Ale nie wiem, czy mają inaczej podłączone piny :|
Raczej nie, bo jeden i drugi działał u mnie, a szukam akurat usterki, czemu nie zamyka mi klapy bagażnika :shock:
Otwiera, ale nie zamyka... :evil:
Ponoć się różnią częstotliwością pilotów, ale oba działały z moimi scyzorykami :lol:
Wiem na pewno, że są z "alarmem" lub bez. Te z alarmem wymagają podłączenia dodatkowo czujników i syrenki alarmowej.
Sorki troszkę za : z mojej strony jeśli chodzi o temat FISa.
A jaką masz datę produkcji Twojego szkodnika?
[ Dodano: Czw 26 Lut, 15 12:48 ] ulysse, może tutaj rzuć okiem, z tym że po rusku:
Komentarz